Instagram
torsdag 16 januari 2014

Owe och Ulrika Eleonora

Varför ska det vara så himla svårt att hänga upp tavlor? Det känns alltid så definitivt på något sätt. Just ikväll fick jag ett ryck och började banka i väggen klockan halv tio, med den snälla gamla damen i lägenheten bredvid i åtanke och förhoppningen om att hennes hörsel skonade henne lite från mitt infall.

Två tavlor kom upp idag.Jag har vankat av och an flera gånger, hängt upp, ångrat mig, plockat ned.. jag har turen i oturen att ha pizzatapet på väggarna här så jag är inte så rädd om dem.
 Det får vara ett pågående projekt detta.. Jag har många många fler tavlor som ska upp, och alla placeringar behöver noggrann övervägning.
Men det är såhär jag vill ha det, som ni ser ovan. Blandade ramar, gammalt möter nytt, fina hundar (Owe och Ulrika Eleonora), älskad familj och lite fina kartor som köpts på resa.
Lite plottrigt och så 
som jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins