Instagram
torsdag 30 januari 2014

Min dagliga bloggdos

Varje dag använder jag bloglovin. Det är det enda sätt för mig att följa med i bloggsvängarna. Att se inlägg via Facebook är okej, men många inlägg försvinner i flödet där och det känns som jag missar en del då.

Follow on Bloglovin
Via Bloglovin' följer jag en hel drös med bra bloggar, sorterade efter genre och får alltid de senaste inläggen överst på sidan. Dagens tips för att slippa öppna allt för många flikar och fönster.

Klickar ni på bilden ovan kommer ni direkt till min bloggsida på bloglovin, jag kan ju inte annat än att uppmuntra er att följa mig om ni ändå ska testa :)

Nu ska jag scrolla bloggar och se på how I met your mother när jag egentligen borde tänka på kvällsmat. 
Häpp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins