Instagram
tisdag 7 januari 2014

Fisken gav mig en spark i rumpan

Igår nämnde jag att jag handlat lite grejer för att fräscha upp badrummet, bland annat har jag nu så jag kan spackla och måla väggarna, emaljera om badkaret, måla golvet och sätta nya fogar överallt. Den stora anledningen till varför jag fick en spark i baken just nu? Det har inte lika mycket att göra med det nya året som att jag såg en silverfisk krypa in i ett skrymsle bortom golvet, som borde vara täckt med silikon. 
Jag dog lite.
Jag vet att det nog inte är hela världen, men för mig är det ändå hela världen, och det räcker framför allt som motivation att silikona överallt och stänga inne resterande småkryp i sina mörka hålor tills de dör. Nä, jag har inget till övers för dem och jag skäms inte över det, ser inget syfte med silverfiskar.
Superfina badrum hittade på Stadshems inspirationssida.
Badrum som de ovan har säkert inga silverfiskar.. de är så fina att de snarare hade huserat några guldfiskar.. eller exotiska koifiskar som låg och plaskade i de vackra handfaten.

Jag längtar efter ett vackert badrum. 
Ett vitt och fräscht sådant, med tvättmaskin, golvvärme, takdusch.. och inga kryp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins