Instagram
onsdag 15 januari 2014

En ny kollega gör (svängig) entré

 Vi har fått ett nytt ansikte på mitt jobb, fast för mig är det ju bekant sedan många år tillbaka. Malin, som varit min bästa vän sedan vi var trettonåriga besserwissers, hade jazzbyxor och spelade in raplåtar till teatergruppen i skolans källare. Nu kommer hon vara på mitt jobb i några månader, hur roligt som helst!
Och med det i åtanke kom jag att tänka på en favorit jag släppte på den gamla bloggen i somras, bland annat bilderna ovan där vi hade väldigt roligt åt hennes cameltoe som följde med den bananassexiga onpiecen hon köpt på myrorna kvällen till ära, som absolut förtjänar att ses om (och om) igen.

och det allra bästa, som även känns som min Malin i ett nötskal, ser ni i videosnutten nedan.
Nämligen Boogie Feever.
Varsågoda.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins