Instagram
måndag 13 januari 2014

Datorstrul och snöljus

Efter en del datorstrul i helgen känns det som jag kanske är tillbaks på banan, helgen har ändå varit ganska händelselös på det där sköna sättet. Det där sättet där halva dagen går åt till att mysa med täcket i soffan och inte bry sig om att ta sig ut i regnet. Lite vettigt har väl blivit gjort, men det är sådant som vi kan ta en annan gång ;)
Och hur härlig var inte denna dagen då?! I Malmö var det minusgrader, riktigt krispig och frisk kyla. Jag visste det inte själv men jag har visst längtat lite efter denna vinterkänsla. Snön som nu fallit bidrar med ljus och energi, för att inte tala om sjukt många skratt i pulkabacken med barnen på jobbet!

Efter en sådan här arbetsdag, där solen har lyst och kylan friskat upp, känner jag framför allt att jag inte alls håller på att somna i soffan som jag brukar vid denna tiden. Jag hade kanske orkat göra något vettigt. Få klart den där tavelväggen till exempel, eller hyvla min stubbe! 

Vi får se, energin måste jag i alla fall ta vara på. 
och åh som jag hoppas att snön är kvar imorgon!

1 kommentar:

  1. Har du fortfarande problem med att ladda upp bilder, så testa CHrome istället för IE. Fungerade perfekt för mig, men å andra sidan verkar det vara löst? Tittar alltid in, men tyvärr dålig på att kommentera. Du inspirerar med dina DYI och glada leende.

    SvaraRadera

mitten

Senaste pins