Instagram
fredag 27 december 2013

Ni hittar mig på Ikea

Idag blev en sån där slappedag, totalt chill tills mannen i mitt liv kom hem från jobbet och vi ilade iväg till ikea direkt. Jag vill ha hemmet i toppskick tills nyårsafton, och då krävs det lite shopping. Det känns som att jag har bott där det senaste året, faktiskt. Det är helt sanslöst hur mycket grejer man behöver när man flyttar!
Så nu sitter jag i ett lite stökigt hem, men med nya dörrar till min bokhylla, vin i nya vinglas, tända ljus som jag fick till vrakpris och Bruce Allmighty på tv:n. 

Fredagsmys deluxe

1 kommentar:

  1. Ikea ja, kommer ihåg när vi precis hade flyttat till vårt hus och var på ett av våra alla besök där, någon undersökningsmänniska haffar maken och sticker ett formulär i hans hand. Ber honom fylla i lite fakta om besöket och det avslutas med hur många gånger man besökt Ikea den sista tiden. Maken, fullständigt feed-up, fyller i 3-4 gånger i veckan och undersökningsmänniskan blir helt mållös :-). Nåja riktigt så illa var det inte, men det är ju en del man behöver när man flyttat och Ikea är ett bra ställe. God fortsättning!

    SvaraRadera

mitten

Senaste pins