Instagram
fredag 20 december 2013

Nedräkning till vila (och söta rådjur som egentligen inte är relevanta)

Bild: Martha Stewart
Nu är den alltså här. Den sista dagen, dagen jag väntat på så länge. Nedräkningen har övergått till timmar nu, och från och med klockan halv sex ikväll är jag julledig. En angenäm dag kommer det bli faktiskt, fylld med julkänsla och rester från gårdagens julbord på jobbet. Jag kommer nog bombadera min avdelning med julig musik och kvittra av lycka hela dagen, 

det känns som att ingenting kan förstöra stämningen av denna nedräkning till vila.

Är ni också lediga i julhelgen? Vad ska ni hitta på? 
Berätta gärna :)

1 kommentar:

  1. Forsätt med bloggandet. Tror jag har bläddrat igenom hela bloggen för att kolla på bilder, inspiration! You rock girl!

    SvaraRadera

mitten

Senaste pins