Instagram
söndag 8 december 2013

En advent med öl och Joel Kinnaman

Idag lämnade jag landet en sväng, åkte med familjen över den blåsiga bron till Fields för lite adventsshopping. Föräldrarna var där mest för att köpa köttet till julmiddagen, jag var där mest för att vara där. Det var första gången jag varit på Fields faktiskt, och där är lite butiker som man inte hittar här hemma som var lite spännande. Det som hängde med mig tillbaka till Sverige var diverse juldekorationer i obehandlat trä, och öl. 

Nu sitter jag här, trängs i soffan med en man som ger mig lyckokänslor, slut i rutan efter en tuff vecka och börjar nedräkningen till julledigheten som är så hjärtligt välkommen.
och smygtittar lite på Joel Kinnaman gör jag nog också..
En mysig andra advent med andra ord :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins