Instagram
fredag 22 november 2013

Fredagsinspirerande minigranar

Mitt nuvarande boende är ju snäppet mindre än mitt förra, och tanken var nog att jag i år minsann skulle ha en julgran. Jag kan nog fortfarande känna att jag vill ha en, men i min lilla lägenhet som ännu är lite flyttstökig tänker jag inte trycka in en stor lifesize gran inte, man måste ju kunna röra sig lite också.. Dock vill jag ha julstämning, den där myskänslan som bara infinner sig runt jul när Michael Bublés mysiga stämma ekar i högtalaren och hela hemmet doftar av glögg och hyacint. Så en liten minigran känns som en god idé, som någon av dessa nedan som jag hittade på Sköna Hem:
Bilder: Eget kollage med bilder från Sköna Hem
 Nu börjar det klia i juldekorationsfingrarna faktiskt.. lite julstjärnor kanske man i alla fall kan hänga upp trots att december inte ännu är här :)

1 kommentar:

  1. har haft samma platsbrist de senaste åren. lösningen har blivit en liten en. ungefär 1 m hög stående på golvet, pyntad med små kulor och ljusslinga. väldigt fint om jag får säga det själv.en en är ju rätt smal så kräver ingen större yta. men i år blir det minsan en gran. IKEA har en liten gran i plast som är helt ok verklighetstrogen.såg så fina ut i affären när de var pyntade så kunde inte motstå, trots att den är i plats. Får se hur resultatet blir när den kommer på plats.. Lycka till med ditt julpyntande! :) /Kristina från Falkenberg

    SvaraRadera

mitten

Senaste pins