Instagram
torsdag 17 oktober 2013

Soffmys med pläden och ugglan

 Som jag nämnde i mitt tidigare inlägg idag var jag ju soffliggare igår, och faktiskt är det inte alls ett dumt ställe att hänga då jag har lite nytillskott i soffan som gör det extra mysigt att ligga där :)
 Den grå filten som jag fick i födelsedagspresent är som att bädda ned sig under ett moln, eller en massa bomullstussar kanske.. Så fruktansvärt mjuk och mysig i alla fall och kommer väldigt väl till pass nu när höstkylan börjar bita mig i tårna om kvällarna.
Och en liten ugglekompis som jag helt enkelt tycker är förbaskat snygg! Passar bra ihop med resten av inredningen som börjar kännas lite som en jaktstuga när jag tänker efter.. en pinne i hörnet, rådjurskranium på matbordet, fårskinnsfällar ungefär överallt... Men snyggt är det i alla fall :)

2 kommentarer:

  1. Fin kudde! :) Har själv en ugglekudde som jag älskar! :)

    SvaraRadera
  2. Mysigt!!!
    Du har verkligen slitit hårt med din lägenhet, grym är du!
    Kram

    SvaraRadera

mitten

Senaste pins