Instagram
onsdag 18 september 2013

Höstrustad balkong med kål och sånt...

 Något pris för ihärdigast uppdaterare får jag ju knappast så som det håller på här. Denna vecka startade rätt hektiskt då jag först glömt att jag skulle jobba sent, och sen bjöd hit en mäklare för att värdera min ytterst ostädade lägenhet vilket innebar lite förarbete... Städa städa städa. I allt städandet hann jag med att köpa lite fina höstblommor till balkongen. Ljung och sån där kål, resultatet blev väldigt fint.. synd bara att det regnar så mycket att man knappt kan sitta där..
 Vad mäklaren sa? Jo, hon tyckte att värdet på lägenheten höjts med 75 000 kr sedan jag flyttade in för två månader sen, och jag kände mig galet välförtjänt av en klapp på axeln.
Ikväll blir det i alla fall renovering på lite mysnivå. Det innebär att jag målar trösklar och stolar medan jag äter popcorn och mörk choklad.

Så som det ska vara på en lill lördag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins