Instagram
måndag 2 september 2013

Enorma bilar och cakepops

 Söndagen spenderades i Bara på dop för de fina killarna Axel och Noah. Jag åkte dit med Jenni och hennes Jack i en bil som hade den längsta motorhuv jag nog någonsin sett i mitt liv vilket var rätt kul trots att jag egentligen är otroligt ointresserad av bilar , denna var riktigt cool, så är det bara.
 Jag körde lite fotouppdrag på dopet, fotade bebisar, ballonger och en herrans massa vackra bakverk. Dessa bilder ska nu redigeras lite och fixas med och detta sitter jag och gör medan jag målar stolar och plöjer igenom första säsongen av Orange is the new black på Netflix (fet rekommendation där). Jag är sjukt bra på att multitaska som ni hör.

Jag har två avsnitt kvar. Efter att jag sett dem kan det hända att allt går i lite snabbare takt.. har en tendens att begrava mig i en serie om jag gillar den, så det kan hända att det där med netflix inte alls är så bra för min produktivitet.. det där med att ha karaktär ni vet.. det är inte min grej alltid.
Men tillbaka till dopet då, en riktigt trevlig tillställning, och så himla fint dekorerad lokal med pompoms, vimplar och alla vackra pasteller man kan tänka sig.

Få saker är så mysiga som pompoms. 
och cakepops med smak av algrens bilar. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins