Instagram
söndag 15 september 2013

Att multitaska

Idag ska jag lägga golv i hallen. Det ska bli så fruktansvärt skönt att få dit det ljusa gråa golvet (samma som i sovrummet) i hallen som inte får tillräckligt mycket dagsljus och behöver all hjälp den kan få. Egentligen tänkte jag lägga golvet igår, men det där förarbetet tar ju så himla lång tid... men jag hann i alla fall förbereda allt inför dagens bravader.
Då jag gärna alltid får så mycket gjort som möjligt samtidigt funderar jag lite på att skruva loss alla handtag ifrån köksluckorna och låta dem dra i en penseltvätt.. Av någon anledning har de föregående ägarna målat på vissa av de fina beslagen och det är inte riktigt i enlighet med min smak.. Trots att även luckorna är ganska illa målade så blir nog hela intrycket lite bättre av omålade beslag.. Hela köket ska ju helst bytas ut snart, så jag ger mig inte på att måla köksluckor, det får vara som de är. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins