Instagram
onsdag 28 augusti 2013

Tekoppar och febertoppar

En miniorkidée som jag fick i gåva av Jenni. Passade perfekt i en loppisfyndad kopp jag hade i gömmorna :)
Just nu har jag bäddat ned mig i soffan, ätit popcorn och värktabletter och hällt i mig vatten. Yesbox, jag är sjuk.. fick lämna jobbet efter några timmar när jag inte orkade mer och även om det känns lite bättre nu när värktabletten trubbat av febern så är jag rätt sliten.. Så tv tittande och surfande förgyller tillvaron nu. Återfår jag ork så vore det trevligt att packa upp en låda eller två, men vi får se..

2 kommentarer:

  1. Hoppas du kryat på dig nu! Fantastiskt fint med miniorkidén i loppiskoppen. Tror jag härmas lite... ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja men för all del, härma på bara :)

      Kram /iris

      Radera

mitten

Senaste pins