Instagram
måndag 5 augusti 2013

Nu börjar allvaret

Det blev ytterligare en bloggpaus i helgen, men ni ska veta att det hänt grejer i sovrummet (en mening som kan tolkas lite hur som helst.. men renoveringsmässigt menar jag alltså)! Och idag börjar allvaret igen, jag återvänder till jobbet och höstkatalogerna har börjat dimpa ner i blevlådan.

Denna morgon startar allvaret med en stor dos halsont tyvärr. Förhoppningen är att det fortfarande är lite lugnt på jobbet så jag kan arbeta bort fadäsen.. trist att inleda terminen med sjukfrånvaro ju, så i dagarna får jag väl leva på te, vila, nyttigheter och kramar, sånt som får kroppen och själen att må bra helt enkelt!

Lite senare idag ska ni få se framstegen i sovrummet, där jag tapetserat helt själv!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins