Instagram
torsdag 22 augusti 2013

Kanske Rast men ingen ro

Jag har stött på ett problem här i nya lyan, jag har alldeles för mycket kläder och lite för ont om plats att lägga dem.. Det finns garderober där allt kan hängas men jag behöver en rejäl byrå för att få plats med allt (och då har jag ändå sorterat bort allt som inte är i säsong..). Jag var sugen på att hitta någon färdig och fin faktiskt, trots att jag är en blocketjunkie och gärna slipar och fixar allt så är det ibland skönt att inte behöva fixa precis allt.. Men icke att jag hittar en byrå med rätt mått för mitt lilla sovrum.. Men då kom ikeakatalogen och en glödlampa tändes ovanför mitt huvud.
 Byrån Rast är helt obehandlad, lagom bred men alldeles för låg för min smak egentligen. Tanken är att jag borde måla och byta handtag, det är ju ingen match, men så tänker jag att jag kanske kan köpa två stycken och ställa ovanpå varandra... och då fästa med några beslag på baksidan så de sitter fast i varandra (vill undvika fallrisk när jag har knattar på besök).

Det är ju ändå en väldigt tjusig byrå när man ordnat till den lite... 
och 199 kr stycket. Taget!
Bild: Ikea Livet hemma


2 kommentarer:

  1. Jag såg den på Ikea när vi var där sist, jag som varit på jakt efter en byrå att måla till lille sonens rum insåg att det nog inte blev bättre än den där... Bra pris och obehandlad (= slipper slipa och fixa ;)

    SvaraRadera
  2. Och så får man sprayfärga och då blir man extra glad:) Kram!

    SvaraRadera

mitten

Senaste pins