Instagram
söndag 18 augusti 2013

En intensiv helg

 Denna helgen har varit intensiv. Lördagsmorgonen inleddes med frukostkalas vilket innebar att jag var uppe med tuppen och packade upp en massa flyttkartonger för att göra det möjligt för både små och stora familjemedlemmar att röra sig någorlunda fritt i lägenheten utan att snubbla på en golvlist och få en hammare i huvudet.. det vore inget bra kalas då..

Det hela gick bra till slut, trots att ugnen visade sig vara smutsig och det bolmade rök ur den när jag skulle värma frallor en kvart innan gästerna dök upp.

På dagen åkte jag och Malin till västra hamnen och tittade på skejttävling. Tydligen en rätt stor tävling i skejtsammanhang (jag har ingen koll på sånt här..alls...) men för oss var det framför allt känslan av en förlängd sommar som gjorde dagen och kvällen jätteskön. Sedan blev det ju lite utgång efteråt.. så ja, lite segt idag..

Men idag har jag legat som på bilden ovan. Mycket. Jag har nog ätit allt onyttigt som finns i lägenheten, frossat i serier, upptäckt roligheterna med min smart tv och njutit av det faktum att jag faktiskt har en soffa jag kan slappa i en söndag som denna.

 Nu ska jag nog äta glass och frossa lite i netflix :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins